Tertampar KasihMU


SiippppiiirrriiLiiiiii……….ehem-ehem mulai nglirik komoditas baru niy,nyook kawan lets get it started 😉

busyet deh titlenya garang bener yak, hmmm…dalam kepenatan yg amat sangat, dalam ketegangan membuncah, dalam keangkuhan merayapi diri…tak luput ku bersimpuh dihadapanMU.  Aaarrrgghh….boseeeennn….brkutat dg kwajiban d akhir masa studi…enak’e lapo ngene iki,sambil klakklik-klakklik tikus optical menyala warna warni bak lampu disko*emang ngerti lampu disko gimana??dasar sok tau*,  Nyanyi-nyanyi duyu aja dweh (meski acapkali menerima makian,hujatan bahkan lemparan barang dikarenakan suara sumbang yg teramat sangat,alhamdulilah masih bisa bersuara meski tak semerdu Puri Mahadewi,ahayyy jd ingat sobat yg ngefans berat Puri 😉 Lanjutkan bro!! ) dan terbukalah aplikasi yg tak mungkin tak ada disetiap soulmate jutaan umat,yup..winamp tlah melaksanakan tugasnya dengan baik. Ouch…my ahomiya sister berbaik hati memberi nuansa baru,coba menikmati ah…apaan seh inih??? sekali putar…masih gak ngeh “opo tho iki?”, putaran kedua…mulai kutangkap beberapa makna,maklumlah nilai toefl masih terbilang jongkok huehehe,akhirnya googling lirik demi melengkapi missing lyrics. Putaran ketiga semakin mantap…subhannallah, Oh Allah..forgive me when i whine… dan trnyata saya trenyuh mendengarnya sodara-sodara…*halah bilang aja cesa emang cengeng!!emang iyah he2* nasyid terindah yang saya dengar saat ini, meleburkan smua prasangka diri. *berlebihan gak ya,biarin deh:P* Hmmm…saya pindah ksini aja deh liriknya,pasti kawan-kawan pnasaran,he2 pede banget ya saya 😀 monggo dinikmati…..

Forgive Me When I Whine

by  Zain Bhikha

Today, upon a bus I saw a girl with golden hair,
And in my heart I wished that I was just as fair
When suddenly she rose to leave, I saw her hobble down the aisle.
She had one leg and wore a crutch, but as she passed, a smile.
Oh Allah, Oh Allah, forgive me when I whine.
I have 2 legs to walk upon and the world is mine.

I stopped to buy some candy; met a boy who had such charm.
We talked, he seemed so happy, if I were late, it do no harm.
And as I left, he said to me, ‘Thank you, you’ve been so kind.
It’s nice to talk with folks like you. You see,’ he said, ‘I’m blind.’
Oh Allah, Oh Allah, forgive me when I whine.
I have 2 eyes to see the world and the world is mine.

Later that day on my way, I saw a boy with eyes of blue.
He watched the other children play; he did not know what to do.
I stopped a moment, then I said, ‘Why don’t you join the others, dear?’
He kept on looking straight ahead and then I knew he could not hear
Oh Allah, Oh Allah, forgive me when I whine.
I have 2 ears to hear the world and world is mine.

With legs to take me where I’d go.
With eyes to see the sunset glow.
With ears to hear what I’d know
Oh the world is mine

I stopped for a moment, just look how much I have
Everywhere, in all our lives, these are His signs

Oh Allah, Oh Allah, forgive me when I whine.
I have been blessed indeed, and the world is mine
Oh Allah, Oh Allah, forgive me when I whine.
I have been blessed indeed, and the world is mine

Oh Allah…Oh Allah…Forgive me when i whine…. smoga saya bisa menekuni hikmah perjalanan hidup demi meraih ridhoNYA.Amin 🙂 Ingatkan saya kawan!! (^^,)

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s